söndag 17 mars 2013

Önskelistan - Black Sabbath

Detta är väl egentligen fel rubrik att lägga detta då det är något som kryssats bort från önskelistan.

Sedan jag sålde iväg mina vinyler så har jag en del gapande sår i skivsamlingen. Ett av dessa har varit Black Sabbath, där vinylerna stod för lejonparten av vad jag hade med dem. Tills idag. Vi åkte till Media Markt för att sonen skulle kika på lite hörlurar. Dock blev det inga hörlurar, utan i stället fick jag med mig en Black Sabbath box hem.  
The Complete Ozzy Years 1970-1978

Alla studioplattor med Ozzy, remastrade, inhysta i en box i form att ett gigantiskt kors. Plus lite till. Allt till det facila priset av 250:-
Klart värt, även om det utlovade plektrum kortet saknades. Ibland har man tur.


Så nu är i alla fall Black Sabbath delen i skivsamlingen lika sorglig längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...