tisdag 26 juni 2012

Dagens Musiktips - La Puma

Jag kan inte sätta fingret på vad det är som gör att jag gillar La Puma så som jag gör. Dom har släppt en ny låt, Chasing My Lover och den är väl väldigt typisk La Puma. Inga storslagna överraskningar utan helt enkelt ett gott hantverk La Puma Style.

bild Snodd från Livenation

Men det är något... Det svänger, pumpar på, gör en glad på något sätt. Guttans skönt riviga röst tillsammans med bandets "tungan i kinden" attityd gör att åtminstone jag har svårt att inte börja gunga på huvudet lite småfånigt leende. Perfekt trallvänlig feelgoodrock för ljusa sommarkvällar (om det nu kommer några?)...



Jag vill ha mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...