tisdag 10 oktober 2017

The Quill - Live på Sangria i Oskarshamn

Som självutnämnd The Quill evangelist måste jag givetvis rapportera från bandets spelning i Oskarshamn i Fredags. En helt magisk kväll, tack för en skön kväll grabbar. Och ett extra tack till brorsan som gjorde det hela möjligt.

Men jag tänkte inte skriva någon större utläggning om spelningen, då Barometern redan skrivit det jag skulle vilja säga. Tyvärr då bara för prenumeranter (fascism!).

Sammanfattningsvis, en tight och ösig tillställning. Jag är imponerad över hur samspelta grabbarna är på sin andra livespelning efter så många år i dvala. Både det gamla nya materialet är ruggigt starkt och bandet är urstarkt. Mitt tips är att om ni har chansen, se dem, nu när dom ger sig ut på lite spelningar. Ännu så länge en handfull spelningar i Sverige och ett par datum i Holland o Tyskland. Själv siktar jag på att se dem igen i Stockholm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...