torsdag 13 april 2017

Dagens Musiktips : Lykantropi

Sverige är världsbäst på svängig retrorock, punkt. Visst det finns rätt mycket bra från resten av världen också, men den koncentration av kvalitet som sipprar ut från ett så pass litet land, fantastiskt. Därför är det med spänning jag ser fram mot att Värmländska Lykantropi släpper loss hela sin debutplatta.
För den avskalade, melankoliska, magiska och otroligt vackra "Black Old Stone" gör att jag bara vill höra mer. Massor av mer. Väldigt mycket av atmosfären är skyller jag på den vackra stämsången mellan My Shaolin och Martin Östlund.
En vinyl att lägga till önskelistan. Släppet är tänkt att landa 5/5 (undrar om det är det betyget man siktar på?)




Hemsida
Facebook

2 kommentarer:

  1. Riktigt bra, detta ska jag dela med mig av. Tack för tipset.

    SvaraRadera
  2. Ja, håller med, riktigt bra. Delat på fejan. Tackar också för tipset.

    Mvh Skogåsbon

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...