fredag 1 april 2016

Recension - Toseland : Cradle The Rage

De var inte så värst länge sedan jag gav en liten snabbrecension på en Toseland platta och så är det dags igen.

Det enda jag kan säga är väl egentligen att den nya plattan är bättre än den förra. Tror jag. För ärligt talat, jag lyssnade inte så värst många gånger på den inför recensionen och absolut inte någon gång därefter. Den var lite för intetsägande och föll mig inte alls på läppen.

Och även om den här känns bättre så kommer det nog att bli samma resa igen. Det finns allt för mycket bra musik som passar mig bättre för att jag skall orka bry mig. Men jag tror att James Toseland är nöjd ändå, då dom i dagarna kommer att åka som förband till Deep Purple.



Detta till trots så är det inte en dålig platta, antar att det finns en hel del som gillar detta, men det slog inte ann något hos mig. Därför blir det bara 2 Ess av 5 möjliga. Men en stark 2:a denna gången. Och konstatera att Toseland inte är min grej, just nu i alla fall.






Sammanfattning:
Betyg 2/5

Favoritspår:  Inget
Skivbolag: Killed By Records
Release: 15:e Mars 2016

Hemsida
Facebook



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...