fredag 24 oktober 2014

Spader Ess tipsar om Undergången

Ja, jag vet, jag är en dålig människa. Jag borde haft koll på Klubb Undergången tidigare, men det var inte förrän igår som den landade i mitt medvetande. Att jag fick reda på den var helt ChristerMagisters förtjänst. Men eftersom det bara är deras andra tillställning så ger jag mig själv absolution.

Så, trots att jag inte vet så mycket om klubben överhuvudtaget, så kan jag inte annat än bocka och buga för kvällens begivenhet. Vilken skön laguppställning man bjuder på denna afton.
Medlemmar från gräddan av Svensk Fuzz, Stoner och Doom, som den ser ut just nu, kommer att sammanstråla i ett, vad jag antar, grymt psykedeliskt, svängigt och tungt Jam.
Eller vad sägs om delar av Katla, Mamont, Skräcködlan i en salig blandning på samma scen.Som om inte det var nog får man även ta del av bandet Ockultist och Necromonkey.
Allt går av stapeln på Nalen klubb ikväll.
Eftersom det blev lite kort varsel så kommer jag troligen inte att kunna gå själv, men jag är redan avundsjuk på alla som kommer att vara där. Det lär svänga!



Läs mer om begivenheten här eller på Undergångs Facebook

1 kommentar:

  1. Undergången är ju mitt bowlinglag. Vi har ju spelat i flera år!

    Men då jag inte bor i Stockholm så tror jag att de kan få verka utan att vi behöver bråka om det. ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...