måndag 2 juni 2014

Spader Ess Tänker Högt om Ghost

Ghost har avslöjat att man kommer att gå in i studion snart igen, och det ser jag fram emot. Mycket.

En annan sak som jag senaste dagarna blivit lite smått lycklig över, efter att ha sett nedanstående video med en liten amerikansk knatte från Little Punk People, som får chansen att intervjua en av dom namnlösa gastarna.
Egentligen flera saker i den videon som får mig att må bra.

Att det finns så pass öppensinnade människor även i det stora landet i väst, som faktiskt kan låta sin unga avkomma komma i närheten av så stor "ondska", som en namnlös gast i ett av de största blasfemiska banden (vilket underbart uttryck!) just nu, kan utstråla.

Killen, Elliot, gör ett väldigt bra intervjujobb och får till en och annan riktigt lysande fråga. Han ställer ibland bättre frågor än många vuxna intervjuare.

Och framförallt, att någon från bandet tar sig an en sådan här uppgift och dessutom tar den på så stort allvar. Trots att dom antagligen är rätt blasé efter allt galet turnerande som dom hållit på med de senaste åren. Denna namnlösa gast ger ett väldigt lugnt och belevat intryck. Jag blir helt enkelt glad över att vara landsman och tillika fan till bandet.



1 kommentar:

  1. Ghost var riktigt bra på STHLM Fields du hittar bilder och rapport på min blogg.http://seance.blogg.se/

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...