söndag 26 januari 2014

Sorg och Saknad över min far

Det har varit lite tunt med inlägg de senaste dagarna här på bloggen. Anledningen är att jag har varit i Småland och sagt adjö till min far som stillsamt somnade in för den slutgiltiga sömnen i Fredags, 80 år ung. Vilket innebär stor sorg och saknad för mig och min kära bror och alla andra runt omkring.
Tre Amigos
Och ett stort tack till personalen på avdelning 41 vid Oskarshamns Sjukhus, ni var fantastiska mot både oss anhöriga och vår far, både vad gäller omvårdnad och medkänsla.
Och en lika stor ursäkt till alla band som skickat material för recension, men just nu är inte huvudet med... och det kanske kommer att vara tunt med inlägg en tid... Men det kommer...

5 kommentarer:

  1. Beklagar sorgen. Miste min mor för 11 år sedan så jag har varit där. Hoppas att du, din bror och era familjer kan finna stöd i varandra.

    SvaraRadera
  2. Inga ord kan ge tillräckligt i vissa situationer, men känn, sörj och framförallt, stå ut! Tankarna är med dig!
    /Polar'n Per

    SvaraRadera
  3. Jag beklagar verkligen sorgen!

    SvaraRadera
  4. Beklagar Sorgen.
    jag har nyligen förlorat min morbror.
    Tänker på dig Spader. och låt det ta den tid det tar.
    Kramar

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...