tisdag 22 oktober 2013

Gästbloggning

 Jag har idag den stora äran att få gästblogga på Tune Of The Day under tiden som Stones och Tethania är ute och håller rocken rullande på rockens frontlinjer.

Jag kommer att bidra med 7 inlägg som kretsar runt temat grupper/artister som jag älskat,men kanske inte bryr mig fullt lika mycket om längre. Med lite olika variationer.




 Så, om det låter lite intressant och ni inte blir skrämda av min stapplande Engelska så ta gärna en flukt på serien "Because I Used To Love You, But It's All Over Now"

Första inlägget handlar om Motörhead. Motörhead? Hur passar dom in under denna titel? Läs så får ni se, jag sade ju att det fanns lite olika variationer.

4 kommentarer:

  1. Såg det tidigare idag (läs: igår) och tyckte det var ett trevligt och bra inlägg! Keep it up ;)

    SvaraRadera
  2. Stapplande engelska? Var ju bättre än många som har det som modersmål. Ser fram emot nästa del, rock on!

    SvaraRadera
  3. Tack för din insatts, kul läsning, ser fram emot nästa!

    SvaraRadera
  4. Tack alla! Hoppas ni gillar fortsättningen.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...