fredag 30 augusti 2013

Vodka på Nalen?

Vad sägs om lite vodka? Mamont Vodka? Mig veterligen har denna vodka från Sibirien inget med det svenska bandet Mamont att göra, men jag behövde bara en ingång till denna lilla blänkare, hur cheesy och krystad den än blir..... Förlåt...:-)


I morgon kväll, Lördagen den 31, blir det en lerig promenad i mammutens fotspår för mig och frugan. Då spelar nämligen Mud Walk och MamontNalen och vi skall dit. Det var länge sedan gumman och jag kom iväg på lite vuxenafton med konsert, så det blir förhoppningsvis en skön och trevlig kväll.

Kommer säkert att skrivas något om det här senare, men vill ni inte bara ta oss på orden för hur det kommer att vara är det bara att pallra sig dit. 100:- i dörren och så bjudbärs till mig i baren. Vilken deal, går inte att missa. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...