fredag 26 april 2013

Önskelistan - Guinness Chips

Whoho! ibland är gudarna vänligt inställda och ler mot en. Har ända sedan min första, och tråkigt nog enda, resa till London varit svårt förtjust i Guinness. Innan denna resa drack jag inte mörkt öl överhuvudtaget, men efter min första pint Guinness var det kört. Slutade med att frugan och jag tillsammans med ett par andra törstiga Svenskar tömde hotellets Guinness-kran på knappt en vecka. Vet inte hur mycket det var i tankarna från början, men det kändes ändå bra och därmed öppnades en helt ny värld av ädla drycker för mig.

Därför känns det som ett måste att prova denna chipspåse från Burts, om man lyckas komma över någon. Som av en händelse, skall frugan och dottern till London om bara ett par veckor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...