fredag 15 mars 2013

Daytona Bike week video Dag 8


Till mångt och mycket är det väl ofta en myt som inte alltid blir riktigt lika episkt vacker som på video. Särskilt om man ser till att den baserar sig på ett ganska förlegat macho-ideal som gärna når patetiska proportioner om man tittar på vissa 1% klubbar.

Och även om jag har svårt för själva outlaw-delen, så kan jag inte låta bli att älska TV-serien Sons of Anarchy.Men som vuxen och åtminstone stundtals tänkande person, så inbillar jag mig att jag har jag förstånd att veta var gränserna för vad som bör hålla sig till fiktion går.

En sak som dock småirriterar mig lite i SOA, är att det är inte huvudrollsgänget som kör dom ballaste motorcyklarna (även om deras hojar är helt ok), utan det gör det rivaliserande gänget Mayans. Apehangers for the win!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...