tisdag 26 mars 2013

Dagens Musiktips - Ghost

Nu på Skärtorsdagen så vänder jag och frugan kvastarna mot djurgården för att delta i Ghosts mässa på Tyrol inför sitt kommande skivsläpp. Så påpassligt då av bandet att släppa sin nya video (för vissa en aningen NSFW) för att peppa inför konserten. Och peppad är jag...både inför skivan men framför allt spelningen.



Otroligt skön och underfyndig video.
Nu behöver jag bara hitta någonstans att äta innan konserten.... Kanske stället som visas i videon?....:-)

2 kommentarer:

  1. Lycka jävel som får gå och se Ghost
    Ta rejält med kort och jag vill se en recension sedan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bilders eventuella kvalitet kan jag inte garantera, men något lär komma därifrån. :-)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...