lördag 16 februari 2013

Porrindustrin sjunker djupt och tar över Bikinibotten.

I går körde vi lite Fredags Pin-Up, så då är det väl bara naturligt att vi tar det steget vidare idag.

Ett av de mest lästa inlägg här på SpaderEss är ett inlägg från 2011 och jag vet inte om man skall bli förvånad eller inte, men såklart handlade det om Vuxenunderhållning. Eller något åt det hållet i alla fall. Inlägget tar upp det trängande ämnet "Simpsons Sex Tape" och kändes just då när jag snubblade över det som en sådan sak som, om man faktiskt kikade på filmen, skulle riskera att sätta djupa sår i själen. Och som riskerar kosta många kronor i terapiavgifter för att bli av med från näthinnan.

Givetvis borde man ju redan då ha anat att utvecklingen inte skulle stanna där, utan att det skulle kunna bli värre. Mycket värre. Vilket lite oskyldigt slösurfande efter ens dagliga skvaller kan uppdaga.
Och eftersom det förra inlägget i denna kategori visade sig bli så populärt, kan jag ju givetvis inte låta bli att dela med mig även av detta.
Dessutom vill jag ju inte vara ensam om de våndor och mardrömmar som bara vetskapen om denna film allena genererar. Jag vet inte vilket som är värst, att se filmen eller bara känna till den och låta den processas av ens fantasi? (Undrar om Bläckvard är med i filmen och i så fall hur han presenteras? Brrr!) :-)

Men vi skall inte dra ut på det hela. Låt mig presentera en annan så kallad Porr-spoof, “SpongeKnob Square Nuts”. Filmen som man aldrig trodde skulle sig behöva undvika. För här snackar vi om skruvat på hög nivå (trots att det skall utspela sig på havsbotten) och jag vill här höja ett varnande finger, till den som trots allt får för sig att leta reda på och faktiskt se filmen (måste dock erkänna att jag inte sett filmen själv, utan varningen baseras nog mest på vad min sjuka fantasi genererar i ämnet). Jag är tveksam om den psykoanalys som behövs efter detta inte är uppfunnen ännu.

Se nu detta som en varning mina vänner. Se upp därute, det är en farlig värld vi lever i...

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Men kom ihåg att det finns värre saker. Det är Schlager ikväll. :-)

      Radera
  2. Sådant här inte ovanligt och det finns massor av "XXX parody" där ute på nästan allt!
    Family Guy, Big Bang Theory och Addams Family osv...

    Och man kan ju undra vilka om några som går igång på detta?
    Men med tanke på att dom heter "parody" så får man se dom så?
    Att dom sedan blandar in sex och porr är väl för att ta det "extra steget" och vara som en varböld som inte vill sluta spy ut var.

    Och du ska se att det är säkert bara en tidsfråga innan det kommer en "Schlager xxx parody".

    :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det finns ju en hel uppsjö porrparodier, men de flesta har ju med sig att dom åtminstone gestaltar mänskliga figurer... Här pratar vi om en tvättsvamp med tvivelaktig bakgrund och ett väldigt skumt utseende och en ekorre (bilden). :-) Sedan blir det lite extra skumt när det är så väldigt nära barnprogram...

      Radera
  3. Schlagerporrisen vill vi ju se! "Christer Sjögren" och "Carola", hehe.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han har ju gjort "Duett" med henne tidigare. Kanske skall slänga in klämkäcka Lotta Engberg i mixen för den sanna porrkänslan!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...