lördag 17 november 2012

Önskelistan - Skor som rockar

Hade egentligen inte tänkt mig någon önskelista så här på Lördagskvällen, men då jag såg dessa på Cherrybombeds blog kunde jag inte hålla mig.

Det är bara att konstatera, mina nuvarande dödskalle tygdojjor jag har på jobbet har sett sina bästa dagar, och då skulle ett par av dessa skor, helst den låga modellen, sitta fint att spatsera i korridorerna på jobbet med gnolandes "Hallowed be Thy (My) Name" för att sätta tonen och sprida kunskapen om ett av rockhistoriens bästa album Iron Maidens "Number of the Beast".















Så med julen i antågande och eftersom jag har varit snäll på gränsen till mjäkig, please Mr. Santa.....
GE MIG NU!!!


1 kommentar:

  1. Och sviker Tomtefar så slå till själv-klart en rocker ska ha passande skor:)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...