måndag 5 november 2012

Önskelistan - Jag är en vinnare! RockScience

I Lördags var jag med ungarna ute på Gamex i Kista-mässan bland en uppsjö av dataspelshungrande människor.
Mitt bland allt det digitala hade RockScience en monter som bjöd på 100% analog upplevelse med sitt rock-quiz spel. Man bjöd dessutom in till en tävling i RockScience, som jag givetvis gav mig in i när jag såg att första priset var ett spel och ett par maffiga Marshall hörlurar.



  Antagligen nybörjartur, första gången jag spelade spelet, men jag tog hem finalen och priserna. Grattis till mig! Varit sugen på spelet sedan jag första gången läste om det, men aldrig kommit till skott. Även Marshall lurarna har stått på önskelistan sedan länge, men har känts aningen dyra för min lilla användning. Men den som väntar på något gott....

Stort tack till grabbarna på RockScience och Marshall för ett guldevent!! Klart man är positiv när man blir korad till Rocker of the day! :-)

Passar även på att påminna om den eminenta Marshall serien "On The Road", (som tydligen får en säsong 3 dessutom, med Boots Electric tillbaka som programledare) om Roadies och folket som får rock-circusen att snurra. som finns att se på Vice. Missa inte detta!!



Nu är det bara att invänta att hörlurarna dimper ner på posten, eftersom dom inte hade fått leveransen till mässan.

2 kommentarer:

  1. Man får väl gratulera till vinsten! Men det var väl rätt man på rätt plats :) Tror nog att dagens spel kids kan ha det lite svårt med rock historia.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!
      Ja, man kan väl inte säga att motståndet var direkt hårt, men det talar jag tyst om. :-)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...