torsdag 1 november 2012

Vinna Tävling är kul!

I Torsdags så vann jag Torsdagstraven på den eminenta Metal! bloggen.  Läser du inte den, se till att göra det.

Nu har paketet ramlat ner i min brevlåda och vad kan jag säga, det innehöll en del guldkorn. Först det enklaste, serieboken V för Vendetta, som serieälskare är det alltid roligt med välgjorda seriealbum. Skall bli ett sant nöje att läsa.
Sedan till skivorna. En snabblyssning gör att det har blivit två högar, en större och en lite mindre, en med skivor som jag direkt gillade och en som inte väckte mitt intresse alls. Det som är bra för er läsare, är kanske det att den högen med det som triggade mig var den mindre.

Vilket gör att de demosar föll mig på läppen kommer på ett eller annat sätt att lottas ut vidare. pass it on, så att säga. Kanske hamnar dom i ett mer uppskattande hem.

De skivor som jag tyckte om, 2 till antalet, kommer jag att behålla som det giriga troll jag är. Kanske kommer även jag att recensera dem här, så fort jag hinner lyssna lite mer ordentligt på dem. Dock är det mycket som hittas och kräver uppmärksamhet just nu.

Men kom ihåg, håll utkik efter en kommande tävling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...