söndag 18 november 2012

Grattis!! Kirk Hammett - Kim Wilde

Source: www.starscolor.com


Kirk Hammett, inte helt obetydlig gitarrist, går och fyller 50 år idag. Han må vara den lite mer tillbakadragna i Metallica, men han har ändå satt sin prägel på bandet. Fast, vilken buffel som helst framstår väl som tillbakadragen vid sidan av Lars Ullrich. :-)

Skräckfilmsaficionado och seriefreak förutom strängbändare. Med andra ord förutsättningar för att vara en hyvens kille.

Nästan en jag mötte Lassie: Jag har varit hemma och druckit whisky hos en kille som haft hela Metallica på partaj i sin lägenhet i Solna....Dock inte när Metallica var där...:-(










Source:  Wikipedia
Kim Wilde fyller år idag hon också och normalt talar man inte om kvinnors ålder, men skit i traditionerna säger jag. 52 år gammal blir damen som varit så mången gosses dröm när det begav sig på 80-talet. Jag var inget undantag.
Och även om 80-talet var hennes storhetstid så fortsätter hon att dyka upp lite då och då på musikscenen, vilket jag tycker är coolt.










En klar Metallicafavorit



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...