måndag 22 oktober 2012

Så att öronen blöder.

I min lilla serie "Man kan inte förneka en bra låt" försöker jag lyfta fram låtar, ofta klassiker, som är så bra att det är svårt att förstöra dem. Gärna med, men inte nödvändigtvis, den touchen att den fått sitt stora genombrott för allmänheten av någon helt annan än originalartisten.

Dock dyker det stundtals upp coverlåtar som är så vansinnigt dåliga att inget hjälper. Detta är i synnerhet en sådan.

Till att börja med, originalet, Billy Idol's "Rebel Yell" är kanske inte riktigt av den kvaliteten att den skulle ha kunnat ingå i serien, även om låten absolut är bra. Men denna cover av Sabrina Sabrok och hennes man Scarecrow X är något utöver det vanliga. Jag vill passa på att varna känsliga lyssnare. Videon går inte av för hackor den heller. Kan vara NSFW, men det är ingen tvekan om att detta inte borde vara safe någonstans...



Sabrina är från Latinamerika. Modell, musiker, TV-stjärna och exempel på när plastkirurgi gått överstyr står tydligen på CV:t.  Hoppas vid gudarna att hon är bättre på det andra än att sjunga. På hennes hemsida kan man höra mer bra låtar som slaktas.


Source: CherryBombed


3 kommentarer:

  1. Är vi säkra på att detta är på riktigt? Ser ut som något ur The Sims. eller möjligen en parodi på hårdrock.

    Skämt åsido, huvaligen. Men tack för ett bidrag att visa mina vänner när vi visar smaklösa youtube-videos:)

    Vill du höra låten i doom-aktid tappning (jag törs lova att den är bättre) kolla in Northern kings.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...