torsdag 11 oktober 2012

Önskelistan möter Innovativa saker - Halloween special

Häromdagen hade jag ett önskelista inlägg med en cool grej att lysa upp höstmörkret med till Halloween. Och precis som jag sade då, så är inte halloween något jag springer benen av mig för, men jag måste erkänna att en del fräcka grejer dyker upp.
Jag presenterade även för inte så länge sedan ett fräckt och innovativt sätt att med sin smartphone pimpa i detta fallet ett omslag till en serietidning.

Dagens lilla innovation, som även den handlar om smartphoneanvändande på ett lite annorlunda sätt, är en kombination, lite som ett Kinderegg, av innovation, önskning och halloween.

Mark Robert på DigitalDudz har med hjälp av T-shirts och smarta telefoner skapat den animerade halloweentröjan. Se och njut.


5 kommentarer:

  1. Haha vilken grej, kul att det finns som mycket kreativitet där ute.

    SvaraRadera
  2. Bow to the Spader Ess maestro! Du äger var hittar du alla coola grejer? Spader Ess Rulez! Man hittar alltid de coolaste tipsen här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort tack! Vad skall jag säga... På Internetz...:-)

      Radera
  3. Som en blodhund hittar du alla dessa coola tips på det enorma internet och spader ess är en perfekt blog där alla dessa tips samlas.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...