tisdag 9 oktober 2012

Önskelistan - Halloween is coming! Brace yourselfs...

När man surfar runt på Amerikanska siter så här års är det svårt att undgå att Halloween är i antågande. För oss här i Sverige känns det inte alltid lika angeläget, även om handlarna gör vad dom kan för att få oss att ändra oss, men jag har hittat en liten Halloween pryl som jag gillar.

Hade det nu varit så att jag haft en bra plats att göra detta på (lägenhet på 3:e våningen känns inte riktigt rätt) så skulle jag fläska på med en fönster dekoration a´la Hallowindow. Allt för att göra grannskapet glatt.

Här är lite exempel på hur det kan te sig...





Så om du har ett bra fönster och en projektor, kör hårt. :-) Och låt mig veta var så jag kan köra förbi och se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...