tisdag 2 oktober 2012

Grattis! - Sting

Grattis!!!

Sting

 Fyller 61 år idag 

For he is a rythmic good fellow...

På senare år förknippar jag mest Sting med ordet trist. Jag vet inte hur trist han var under Police-dagarna, men då snickrades det otroligt skön och svängig popmusik. Ärligt talat vet jag inte om han är trist som person dessa dagar heller, men jag kan inte påstå att den musiken som han levererar numer får mig att vidta på tårna direkt. 
Men som sagt, Police, det är en annan femma. Alldeles perfekta rytmer att svärma till som hormonstinn tonåring i övergångstid mellan punken och min då nya vurm för Bob Marley.

 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/78/Sting_2009_portrait.jpg/220px-Sting_2009_portrait.jpg
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...