torsdag 13 september 2012

Grattis! - Dave Mustain....tror jag

Grattis!!!

  Dave Mustaine


51 år idag 

For he's a screewed up fellow...

Ok, i ärlighetens namn, jag var tveksam till detta grattis eftersom jag tycker att Dave verkar vara en av rockens mest griniga och osympatiska skitstövlar. Och det redan innan han gick och blev tokkristen och tokhöger. 

Men man kan inte förneka att han gjort en hel del schyssta låtar med Megadeth. Hans betydelse för Metallica låter jag vara osagt, då jag misstänker att dom grabbarna hade klarat sig även utan hans hjälp. Det kanske hade blivit lite annorlunda, men jag tror nog att dom hade lyckats ändå.

2 kommentarer:

  1. Läste ut Metallicaboken i helgen, och passade på att se Some Kind Of Monster som jag faktiskt inte sett tidigare. Åh, vad bitter han är, fortfarande. När han möter Ulrich så tycker han själv att han är ett fiasko hela han, men ändå så har Megadeth sålt 14 miljoner album eller hur många det nu var.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...