söndag 29 juli 2012

Inlägg 666


En milstolpe är nådd. Detta är inlägg numero 666, och det måste väl ändå betyda något i en rockälskares lilla värld.
Så då är det kanske dags att reflektera lite.

Startade bloggen 2007, mest för nyfikenhets skull, men även för att få ett hum om det hela, för att kunna ge svar på bloggfrågor på jobbet. Med andra ord inga som helst ambitioner bloggmässigt mer än att förnöja mig själv med lite sporadiskt postande.

Senaste tiden har dock varit ett litet uppsving får jag nog säga. Dels för att jag hittat ett antal intressanta bloggar som drivs av likaledes intressanta människor, men även för att min egen blogg blivit mer besökt och det har skapats lite mer interaktion här.
 Därmed inte sagt att kvaliteten har ökat, även om jag hoppas bli bättre som skribent över tid (vilket torde vara enkelt...). :-)

Inför framtiden skall jag försöka bli bättre på att skriva och recensera. Helt enkelt försöka ta mig lite mer tid med vissa av inläggen.  Vem vet, det kan fungera. :-)

Så, tack för att ni besöker och stöder, nu kör vi vidare!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...