torsdag 28 juni 2012

Önskelistan - Rockiga skor

Dags för ett nytt inlägg till Önskelistan.
Denna gång är det inte riktigt min önskelista det gäller. Dom var en gång på min dotters önskelista, men nu har hon ett par, så det är inte heller till hennes, utan det är mer av ett coolt rockigt skotips som borde finnas på ganska många kvinnliga rockers önskelista. Vilken filantrop jag är som bara tänker på andra. :-)

Det är som sagt skor det gäller denna gång. Närmare bestämt ett par ganska tunga, livsfarliga, elaka skor med otrolig attityd från Jeffrey Cambell. Lita Spiked.

Antar att det jag egentligen försöker säga är att detta är ett par coola skor, att jag har en cool dotter och hoppas att det gör mig åtminstone lite cool. :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...