tisdag 22 november 2011

Film Varning

Denna helgen kastade jag bort 87 minuter av mitt liv som jag kunde använt till något mer produktivt, som att leta navelludd, istället.

Filmen, 2010, Moby Dick var så otroligt usel att man bara undrar hur någon fått för sig att ens läsa manuset till slut från början!!! Hade det inte varit för att lillgrabben av någon underlig anledning tyckte den var bra (men med Cartoon Network som referensram kanske det lätt blir så) och att det var mysigt att titta på film med farsgubben så hade jag stängt av den efter väldigt kort tid.

Det är verkligen en sådan film som får en att ångra att man fortfarande både hyr och köper film i stället för att fultanka på nätet. Som tur var var det en hyrfilm, så den ekonomiska skadan var försumbar. Dessutom var det väl inte helt bortkastat eftersom sonen och jag fick en mysstund utan familjens kvinnfolks inblandning.

Kan tyvärr inte sätta betyg på filmen för jag har inte lust att ta till kraftord och min betygsskala saknar så stora negativa tal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...