onsdag 1 juni 2011

Eric Saade

Vad var det nu han sade, den där Saade....

Aftonbladet skriver man om hur nära det var att Eric Saade inte skulle komma till Allsången på Skansen i sommar.

Hur viktigt är det för dig att vara med i ”Allsång på Skansen”?
– Jag tror det är viktigt för svenska folket att jag får sätta punkt och prick för ”Popular” i det programmet. Det är en slags avslutning jag nu får göra med hela svenska folket för Eurovision och Melodifestivalen, jag kommer aldrig mer göra det.
Ehh, snälla Eric, det börjar lukta lite hybris. Jag tror nog att Svenska folket fullkomligt skiter i huruvida du får sätta punkt för Popular. Hade man frågat mig hade aldrig låten behövt se dagens ljus. Och huruvida du kommer att vara med i Schlagern eller inte igen finner jag ganska ointressant. Dock skall det bli mig ett sant nöje att häckla dig när du ställer dig på schlagerscenen nästa gång (för jag tolkar det som att du inte tänker göra det) men jag är övertygad om att du snart står där igen.

Det är skönt att Svenska musikscenen har fått en divig gnällspik som man kan reta sig på nu när EMD håller låg profil.

Så för alla Saade älskare därute i vårt avlånga land:
  Over and out, här får du en dumstrut. Hoppsan, du hade visst en redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...