måndag 6 juni 2011

Bloggcensur....

Försökte mig på ett litet blogginlägg  i all välmening på den alltid lika underhållande sidan APG29. Där var dagens ämne att man skulle be för den skörlevnadsglada skökan Kissie  (Min fria tolkning av Christers tolkning) som visat upp tecken på att vara besatt av orena andar efter hennes svimningsattack häromdagen.

Dock hade herr Åberg satt filter som gjorde att mitt inlägg ansågs som stötande. Därför postar jag det här på min egen lilla blogg, där ingen censur ännu slagit till.

Själva inlägget var ett svar till ett tidigare inlägg av en person "Ann", som skrev om hur det var för de psykiskt sjuka här i samhället och det var just detta lilla stycke som jag valde att kommentera.

 Vi kristna stöter bort psykiskt sköra med däremot finns LP-stiftelsen som hjälper drogmissbrukare här i detta land i ca 50 år.
Än finns det inget kristet vårdhem för de psykiskt sköra utan de psykiskt sköra är hänvisad till världsligt sjukvård.

 Och detta var mitt svar på inlägget som tydligen helt faller ur ramarna för vad Kristendomen orkar höra:

Och tur är väl det. Det räcker väl med att vi har religiösa friskolor som får härja fritt med stackars barns sinnen. Redan där har vi passerat gränsen för hjärntvätt.
 Jag vet, inte det mest uttömmande eller slagfärdiga inlägget i en debatt, men att stämpla det som???

Hoppsan, inget sådant!
Påhopp, trakasserier och svordomar, lögner och annat otrevligt godkänns inte. Därför: Skriv med en god ton och visa respekt för Gud och människor. Dessutom godkänns inga koder. Försök igen!

 Christer, dags att se över dina filter kanske????

2 kommentarer:

  1. Tack.Jag blev väldigt glad då jag såg detta.Eftersom det är jag som är ann.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...