måndag 20 oktober 2008

Offentligt smisk...


Jag har länge retat mig på låtsas människan Katrin Zytomierska, ända sedan hennes bloggande under namnet Schulman, där hon vädrade sin ytliga och ibland vidriga människosyn. Därför har de senaste dagarnas rabalder inte undgått mig, utan även berett mig en viss njutning.


(kunde inte låta bli, MedieH**a?)

Det finns dock någon som jag har ännu svårare för och det är Anna Skipper, som i rena mobbingfasoner låter just Katrin gå en match mot ett Thaiboxnings proffs, i sitt eget vidriga program. Dålig TV när den är som sämst...


Vet inte vem jag vill visa fingret mest, Anna för idén, Katrin för att hon tydligen gör vad som helst för att synas i media eller proffset för att hon ställer upp på att banka skiten ur en otränad. Televiserad misshandel, kort och gott.

2 kommentarer:

  1. Håller helt med!
    Varför ska en människa som K Z få så mycket uppmärksamhet över att bara häckla folk,kan inte fatta hur hon kan sova gott på natten---nej just det då minglar hon ju på stureplan.
    Inte nog med att människan inte e snäll hon e komplett korkad oxå!
    Tror på fullaste allvar att hon är större än Birro!!!

    Skipper kanske helt enkelt ville ge K Z en läxa ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...