måndag 12 maj 2008

Kissnödige Brolle!

Efterdyningarna från körslaget ger en viss smak av kräks i gommen när man hör om Brolles kissnödighet.

Han blir ledsen i ögat för att Caans har uppträtt med en av låtarna tidigare (klipp finns på Youtube) och skulle därmed ha fått en fördel. Men då verkar Brollepojken glömt att han själv har upträtt med låtar som han framför själv, dock kanske inte sista låten, men alla låtar antar jag räknas under en final.

Att en hårdrockssångare inte skulle ha sjungit Living on a prayer någon gång är lika osannolikt som att en Elvis-imitatör inte skulle sjungit Suspicious mind.:-)

2 kommentarer:

  1. Jag har alltid gillat brolle för att han bara är men efter körslaget har hann förlorat lite i mina ögon,Cans var en värdig vinnare o jag höll stenhårt på honom och önskade att jag oxå hade fått va med i kören o badat bubbelpool med honom ;)haha

    SvaraRadera
  2. Jo, jag är också normalt väldigt förtjust i Brolle, han är vår tids rockande same.:-)

    Han har någon skönt latent galenskap som vilar bakom den Norrländska coolheten. Men jag antar att han på senare tid tillbringat för mycket tid med Linda Bengtzing och blivit drabbat av gnöla i massmediabacillen.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...