fredag 26 oktober 2007

Idol igen...

Den skönsjungande Idol-Andreas är lite putt på vad han anser som Juryns favorisering av Idol-Amanda. Känns lite som om han glömt bort att det numer är "folket" som röstar och kan bara säga att då jag själv ser programmet, så lyssnar jag mer med mina egna öron på artisterna än vad nu Juryn har för åsikter. Jag hoppas att resten av det Svenska folket som ser programmet gör det samma.

Att sedan Amanda, tillsammans med Christoffer, är en av årets mest intressanta personer som artist i årets upplaga, trots falska toner vid tillfälle, är en helt annan sak.

Bitterhet smakar lite illa ibland Andreas.

I övrigt vad det gäller Idol, anser jag fortfarande att Sam aldrig skulle ha nått finalen och jag förfasar mig inför kvällens förmodade slakt på en av Metallicas skönaste låtar. Hoppas verkligen att jag har fel....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...