måndag 17 september 2007

Led Zeppelin återörenas

Mästarna återförenas!

Som väl de flesta som är intresserade har hört vid det här laget, kommer Led Zeppelin att återförenas för ett välgörenhetsgig.

Då detta handlar om ett av mina absoluta favoritband, som jag tyvärr aldrig ahr haft chansen att se, så blir jag lite lycklig över möjligheten (om än väldigt liten), men ännu gladare blir jag nog ändå av att det bara ser ut att bli just en konsert och ingen turné, eftersom jag nog helst behåller den lite romantisk-nostalgiska bild av dem i sina glansdagar.

Jag gillar dock deras sätt att hantera biljetterna till denna enda konsert, där man via utlottning väljer vilka som får köpa biljetter, vilket förhoppningsvis gör att det inte bara blir rika knösar som kan se spelningen.

Behöver jag säga att jag registrerat mig till lotteriet.:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...